رقص آتش

<<دفتر خاطرات مشترک مهتاب و محمد رضا>>

رقص آتش

<<دفتر خاطرات مشترک مهتاب و محمد رضا>>

الهی بمیره فاصله...

هرچی دارم حرف می زنم انگار دارم با دیوار حرف میزنم...

گوش میکنی دوستت دارم...دارم با تو حرف می زنم...

الهی بمیره فاصله... الهی بمیره فاصله...

بمیره فاصله بین من و تو نمیدونم چرا شدم عاشق تو...

تو یه فرشته ای ولی سر به هوا....

ای دل من بس کن اینقدر بهش نگو بیا...

یه دسته گل برای تو که از همه عزیز تری...

بگو می خوای چه کارکنی می خوای بمونی یا بری؟!...

میدونم بد نیستی گلم دلت یکم سر به هواست...

با توام گوش می کنی دوستت دارم هواست کجاست؟!...

 

dhdh424 

 

ای خدا دارم میمیرم....ای خدا دارم میمیرم...

نکنه دروبرت شلوغ شده  غریبه ها دروبرت....

یه روز تو هم عاشق میشی و عاشقی میاد سرت...

اون روز تازه می فهمی من چه عاشقی بودم....

اون روز تازه می فهمی من واسه یتو کی بودم....

بی تو میمیرم....  بی تو میمیرم....

عاشقت شدم این و خوب میدونی ....

بی طاقت شدم این و خوب میدونی...

من که قدر تو رو خوب میدونم ....

کاش تو هم یه کم قدرمو بدونی...

بی تو میمیرم....  بی تو میمیرم....

دوستت دارم هواست کجاست؟!...

دل من میخواد بگه دوستت داره....

خودش و به این درو اون در میزنه....

کاش میفهمیدی که چقدر دوستت دارم...

دلم واسه ی تو پرمیزنه....

تو که ته قلبمی ...تو که ته دلمی...

تو هم اگه منو دوست داری بیا ....

یه تار موی تورو نمی کنم عوض به خدا بیا....

من که قدر تو رو خوب میدونم ....

کاش تو هم یه کم قدرمو بدونی...

بی تو میمیرم....  بی تو میمیرم....

ای خدا دارم میمیرم....ای خدا دارم میمیرم....

 

مهتاب طاقت دوریت رو ندارم این و بدون که اگه به یاد و فکرت نباشم من میمیرم

تو مثل بال میمونی واسه ی یه پرنده که اون پرنده منم ...

عاشق و دیوونت هستم ...

نظرات 2 + ارسال نظر
سعید چهارشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:02 ق.ظ http://f10.blogsky.com

سلام لینکت کردم دوست عزیز
شما هم منو با اسم موفقیت لینک کن
موفق باشی

یه دختر تنها چهارشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:44 ق.ظ http://6861.blogfa.com

سلام
خوبی؟ممنون که همیشه میای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد