رقص آتش

<<دفتر خاطرات مشترک مهتاب و محمد رضا>>

رقص آتش

<<دفتر خاطرات مشترک مهتاب و محمد رضا>>

بهترین دوران زندگی من

سلام

مهتاب جان امدم فقط حرف دلمو بگمو برم...این روزگاری که با تو هستم مهتاب گلم یکی از بهترین دوران زندگی منه که اصلا دوست ندارم تموم بشه ....میخوام این روزگار ماندگار باشه و فقط و فقط تو واسم بمونی عسلم.....

فقط از این دنیا من تورو میخوام که فقط یه چیز و بهت میگم و بس تو واسم عزیزه جونی

دوست دارم مهتاب جووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون

 

   L  O  V      U              

نظرات 1 + ارسال نظر
ارتباط سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:53 ق.ظ http://www.ertebat.blogsky.com

سلام
خیلی ممنونم به خاطر لطفتون و خیلی ممنون به خاطر لینک .
من هم شما رو با عنوان <<دفتر خاطرات مشترک مهتاب و محمد رضا>>
لینک کردم .
براتون آرزوی موفقیت می کنم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد